2016-10-25 r. | Weź udział w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości

Temat przewodni warsztatów to: Mobilny marketing. Mobilny Internet. Jak urządzenia przenośne w postaci smartfonów i tabletów zmieniają rzeczywistość komunikacji online. Aby wziąć w nich udział należy przesłać zgłoszenie na adres e-mail: mawojcik@agh.edu.pl, podając w treści imię, nazwisko oraz nazwę instytucji / uczelni. Liczba miejsc jest ograniczona.
Wydarzenie wpisuje się w program Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) - ogólnoświatowej inicjatywy promującej ideę przedsiębiorczości wśród młodych ludzi. Rokrocznie, przez jeden tydzień listopada uczestnicy przedsięwzięcia na całym świecie spotykają się z przedsiębiorcami, przedstawicielami instytucji wspierających biznes oraz pracownikami szkół wyższych, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. To również okazja do podsumowania szeregu inicjatyw realizowanych w trakcie danego roku, a ukierunkowanych na budowanie kreatywnej społeczności i wspieranie postaw przedsiębiorczych. W tym roku ŚTP odbędzie się w dniach 14-20 listopada.
Program warsztatów
Telefon, tablet i werable devices - ewolucja komunikacji
• Czym jest mobilny Internet i jak wykorzystać jego potencjał?
• Fakty, dane i wykresy - czyli o „przenośnym Internecie' garść cyfr
• Prognozy rynku mobilnego Internetu, czyli jak nie spóźnić się na kolejną rewolucję?
Projektowanie mobilnych witryn
• Specyfika WWW versus mobilne witryny - projektowanie mobilnego serwisu „krok po kroku'
• Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów
• Użyteczność w mobilnym Internecie - jak projektować przyjazne interfejsy?
Rynek mobilnego Internetu - usługi, aplikacje, geolokalizacja
• Aplikacja czy serwis? - wady i zalety poszczególnych rozwiązań
• Klasyfikacja aplikacji mobilnych od A do Z - inspiracje, trendy, przykłady
• jak motywować użytkowników do pobierania i korzystania z aplikacji?
• 10 zasad projektowania app-ek - błędy i dobre praktyki
Reklama w mobilnym Internecie
• Standardy mobilnej reklamy w komórce od A do Z
• Przykłady kampanii mobilnych
• Formy reklamowe:
o tradycyjne dla telefonii komórkowej,
o w ramach mobilnego Internetu - w tym display i search,
o kampanie geolokalizacyjne - od lajkowania do meldowania (check-in),
o QR kody jako element promocji.
Trendy mobilnego internetu
• AR i VR - jak rozszerzona rzeczywistość i wirtualna rzeczywistość zmienia świat?
• IoT - Internet rzeczy - o co w tym chodzi?
• Infrastruktura i technologia (np. mobilna telewizja)
• Co dalej? Trendy na rynku mobile'a

 

 

Powrót